Menu główne:
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć z muzykoterapii w Klubie Senior+ w Mircu, Mirzec Stary 102.Termin realizacji od luty do grudzień 2023 r.3.Uczestnicy: 20 osób w wieku 60+ uczestniczących w zajęciach Klubu Senior+4.Wymiar godzinowy usługi: 20 godzin w okresie od lutego do grudnia 2023 r.5.Forma zatrudnienia i wypłata wynagrodzenia: Umowa zlecenie. Wynagrodzenie z tytułu realizacji zlecenia nastąpi po przedłożeniu rachunku lub faktury oraz ewidencji godzin wraz z zadaniami wykonanymi w danym okresie rozliczeniowym.
1.Niezbędne wymagania do realizacji zadań na w/w stanowisku:―kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu muzykoterapeuty―doświadczenie zawodowe2.Inne wymagania:
―łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,―umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
1.Ocena oferty-kryterium ceny 100% po spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i złożenia kompletu dokumentów.2.Informacje dotyczące ceny zgodnie z załącznikiem 1
―wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę ryczałtową brutto za 1 godzinę usługi zawierającą wszelkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym.―wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,―cena ryczałtowa oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN),―podana cena ryczałtowa obowiązuje przez cały okres objęty umową pracy na rzecz Zamawiającego.
3.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty:
―wypełniony „Formularz oferty” stanowiący załącznik nr1 do rozeznania cenowego,―życiorys zawodowy (CV), dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz doświadczenie wskazane w rozeznaniu cenowym.
4.Dodatkowe warunki
―w przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia publicznego zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Zakres zmian może dotyczyć:
a. okresu realizacji umowy,b. terminów płatności.
5.WykluczeniaZamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza planowany budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.2.Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę.3.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności wykonywania zadań, wglądu do prowadzonej dokumentacji. Zamawiający może również sprawdzać -w celu monitorowania-działania określone w umowie z Wykonawcą.4.Zamawiający podkreśla, że w/w zapytanie stanowi jedynie zapytanie o ceny rynkowe na realizację zajęć z muzykoterapii. Realizacja przedmiotu usług przewidziana jest na 2023 r.
―Ofertę wraz z załącznikami (złożoną w jednym egzemplarzu sporządzoną w języku polskim) należy złożyć w formie papierowej osobiście lub listownie w zabezpieczonej kopercie opatrzonej napisem: Oferta przeprowadzenia zajęć z muzykoterapiipn. Zadania w ramach „Programu Wieloletniego SENIOR+ na lata 2021-2025”. Edycja 2023. Termin składania do dnia 15.02.2023r. do godz.14.00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu na parterze budynku Urzędu Gminy w Mircu.―oferty i dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone przez Wykonawcę.―dokumenty załączone do oferty, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.―wymagane dokumenty: CV, dokumenty potwierdzające wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady( UE) 2016/679 a dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)―informacja o wyniku postępowania Oferenta będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w MircuInformacja o wyborze oferty na przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii– dla uczestników Klubu Senior+ w MircuW związku z postępowaniem mającym na celu rozeznanie cenowe na prowadzenie zajęć z muzykoterapii pn. Zadania w ramach „Programu Wieloletniego Senior+ na lata 2021-2025” Edycja 2023 Moduł II „Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+” dla uczestników Klubu „Senior+” w Mircu , wybrano ofertę Pani Małgorzaty Spadło, Mirzec ul. Mariana Langiewicza 19, 27-220 Mirzec.
I. Wymagania niezbędne
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. Nieposzlakowana opinia,5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,6. Wykształcenie: dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub osoba z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadająca co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
II. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość metod pracy z osobami niepełnosprawnymi,2. Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,3. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,4. Odporność na stres,
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce /np. placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne, sportowe itp.2. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,4. Załatwianie spraw urzędowych,
VI. Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny.2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii, (potwierdzone własnoręcznym podpisem.9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).10. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
VII. Miejsce i termin składania dokumentów
I. Wymagania niezbędne
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. Nieposzlakowana opinia,5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,6. Wykształcenie: dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub osoba z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadająca co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
II. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość metod pracy z osobami starszymi,2. Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,3. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,4. Odporność na stres,
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce /np. placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne, sportowe itp.2. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,4. Załatwianie spraw urzędowych,
VI. Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny.2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii, (potwierdzone własnoręcznym podpisem.9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).10. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
VII. Miejsce i termin składania dokumentów